fredag, januari 12, 2007

Utflytt

Till sist efter ett evinnerligt packande och pulande så var det i lördags dags att flytta ut. Det var tre glada kamrater och som bonus en glad tvååring som dök upp utanför mitt hem i arla timma. Allt gick verkligen smidigt eftersom vi vid det här laget har hjälpt varandra att flytta ett par gånger. Dels lastade vi in en del saker hemma hos min far, men det allra mesta magasinerade jag på Shurguard i Solna. Skönt att ha gjort det första konkreta steget i flyttprocessen. Nu är det "bara" att hitta en ny lägenhet. Det kommer dyka upp någon snart, det är jag övertygand om bara jag går på visningar och inte tappar sugen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nu är jag helt förvirrad, köpte du inte en ny lägenhet nyss?

//John

Anonym sa...

Sorry, RSS feeden måste blivit upfuckad, jag såg att denna post var ny och fattade inget.

//John

P1 sa...

Det var nog jag som var lite slarvig med att skriva att det var en gammal post jag glömt att posta tidigare. Kul att du läser och reagerar :)