söndag, september 24, 2006

Ingen mer tråkig tunnelbana

Installerade Opera Mini på min k750i precis. Inte en sekund för tidigt! Håller med Erik Thau-Knudsen när han säger. "I recommend you to use the [original k750i] browser for one purpose only — to download the Opera Mini browser for mobile phones. It is far better than the innate browser of the Sony Ericsson K750i mobile phone." Med Opera i luren surfar jag som en gud! Inga tråkiga tunnelbanefärder längre nu när jag har hela Internet i fickan!

1 kommentar:

Erik Thau-Knudsen sa...

I januar 2006 faldt min K750i i WC-tønden. Jeg fiskede den op efter ca. 2 sekunder, tørrede den, skilte den ad så meget, jeg kunne. Derefter satte jeg en varmeblæser til at tørre den i 2-3 døgn. Det hjalp, men ikke helt, skulle det vise sig. Så den brød helt sammen for ca. 1 måned siden. Nu er jeg gået tilbage til min SonyEricsson T610 og har installeret Opera Mini på den som noget af det første. På dennne ældre model går Opera i ryk (websiderne deles op i enheder på ca. 30 linier), men det virker. Web-browsing var førhen en lidelse.
I dag køber jeg mig en ny SonyEricsson — jeg skal jo bruge kameraet her i julen!